duminică, 26 aprilie 2009

Back in Blog...nooot

Nu am mai scris in ultimul timp. Poate ca nu am avut ce spune sau poate nu am avut timp sau uneori doar pentru ca nu am avut chef.
Ideea e ca nu am mai scris din alt motiv. Am inceput in ultimul timp sa citesc si alte bloguri mai cunoscute si am constatat ca acei oameni au un talent deosebit, sunt mult mai naturali, transmit ceva cu adevarat si chiar sunt cititi de placere in fiecare zi. Neavand niste calitati deosebite pentru a fi un "blogerash" cred ca mai bine ma abtin pentru ca nu imi doresc sa fiu o umbra palida a altor bloguri.
In al doilea rand am renuntat sa scriu mai des pentru ca am fost des catalogat ca un "wannabe" Badea. Nu cred ca e un lucru rau dar am eu o obsesie si nu imi place sa fiu comparat cu nimeni. Imi place sa cred ca sunt original si ca am intotdeauna o opinie personala si nu una impusa de altcineva.
Dragi cititori... :))) ...cum suna...de parca as avea cititori. Am doar prieteni care intra ca sa imi faca view'uri sa ma simt bine, sa cred ca intereseaza pe cineva ceea ce scriu. Ok, ce spuneam ... aaa da... o sa scriu in continuare cand voi crede ca am ceva de spus care sa fie interesant si pentru altii.

Offtopic fara sens: E bine sa fii original??? Oare nu e mai bine sa te incadrezi intr'un tipic?? Asta ar putea face obiectul unei discutii.

PS: i have missed you guuuuys... :X

6 comentarii:

  1. Daca astea sunt parerile tale, continua sa le sustii, sa spui ce crezi, intotdeauna e cineva care te asculta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai normal ca e bine sa fi original tizule :) Ma rog, parerea mea cel putin...daca faci parte dintr-un tipar, te confunzi cu acel tipar si cu altii care fac parte din acel "tipic"...prin urmare nu iesi cu nimic in evidenta daca te incadrezi intr-o turma...merita sa continui sa scrii daca ai ce, si asa referitor la alte bloage mai cunoscute...fiecare are un stil de a-si atrage cititori si un stil anume pentru articole, poate au si noroc si "prind" tot felul de informatii inaintea altora si normal ca asa, aduc ceva nou, ptr. aia nu tre sa te descurajezi :D good job and keep writing

    RăspundețiȘtergere
  3. mda... dupa cum ti-am promis ;) stai chill "tati" nimik in ziua de azi nu se obtine asha usor (in cazut tau "wieweri") tu continua ceea ce te face pe tine sa te simti bine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. shi apropo schimba prezentarea aia...
    18 ani :)) anu I :))

    RăspundețiȘtergere
  5. keep going.....daca ai o idee spune-o cu voce tare chiar daca e o prostie...ar fi pacat dupa ce ai gandit-o........timpul le rezolva pe toate.....just smile and be happy......fi diferit!!!(tatiana)
    P.S. dupa asta m-ai pus pe ganduri dc sa imi fac blog sau nu:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Alooooo, domnu Vladutz, asteptam articole nooiii :D

    RăspundețiȘtergere