joi, 23 iulie 2009

Evadareee...

Azi, 23 iulie, anul curent, EU, am tulit'o spre mareeee.
Am scris asta doar daca cumva va este dor de mine...cat timp nu o sa ma mai gasiti prin Sb. (de fapt am zis'o doar sa ma laud ... 8-) ... ce uraaaat, uraat, stiu)

De la mare ma intorc prin 1 aug dar plec apoi spre west.coast. :))) ... adik in bihor nu la milanoo bueeey

Nu va bucurati prea tare totusi pentru ca vreti, nu vreti, EU o sa ma intorc. Am motivele sau in orice caz unul dintre motive e decisiv. :P

Sper sa nu ne dam toti banii pe drinky drinky la mare si sa mai avem ce papa, daca nu, dragi prieteni, o sa va sun si o sa va cer sa ne trimiteti prin Fed Ex, UPS, TNT, Posta Rapida sau alt curier o bucata de paine...Glumeam, tot bani o sa va cer. =)))

Ma grabesc incet si ma apuc de bagaje...sper sa nu uit ceva...important. ;))

PS: sa fiti cuminti, va tzuc pe cei care meritati si bineinteles, vise rozz :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu