vineri, 3 iulie 2009

Vacantaaa

Gata SCOALA ... urmeaza 2 luni de nimik. Ahh, sunt atat de bun la facut nimic. Sunt campion pe sate la stat de pomana si pierdut timpul.
Planuri pe viitor, azi plec la cabana cu dragii mei colegi de la facultate. Mergem sa inmormantam primul an de facultate. Cum suna asta... :-S. Am si terminatul primul an?? Mai am doi si intru in viata reala?? Anyway, nu conteaza. Ce conteaza acum e viata buna de vacanta.

Am mai aflat inca o chestie apropo de viata buna de vacanta: high life inseamna sa fi high o viata. Tare, nu?? :))

Urmatorul post as vrea sa fie despre tampitii de pe net si comentariile la videourile de pe iutub. Sper sa fie cat mai curand "sa ne radem" putin.

Ma duc sa imi sterg zambetul tamp de pe fatza.

V'am tzucat dragi prieteni.

PS: Yetz get die party richting loss. (nu stiu daca am scris corect dar e de bine)

Un comentariu:

  1. bah vladut ... ma dezamagesti nu ai mai adaugat nimic din 3 iulie ... :( azi am intrat si eu de la lucru sa mai citesc putin ce ai mai scris pe aici si nimic ... app ca tot zici ca esti cel mai bun la facut nimic ... nu crd ca esti mai bun ca mine ... lucreaza si u la un dispecerat sa vezi at cum ii :)))

    RăspundețiȘtergere