luni, 31 august 2009

Schimbare

Am schimbat poza de la mare care aparea la inceputul blogului, cu o alta poza, tot de la mare, insa mai recenta, de vara asta. In aceeasi perioada, la diferenta de doi ani.
Bineinteles, cu talentul meu nativ la informatica nu am reusit sa incadrez poza asta, sa stea centrata, dar asta e partea a doua.
Anyway, poza asta cred ca ma caracterizeaza mult mai bine decat cealalta. The new one exprima o stare de euforie, de energie si bucurie, spre deosebire de cealalta care parea cenusie, suparata si singura. Cu toate ca nu putem fi mereu happy si optimisti cred ca e mai bine sa pastram in gand doar clipele frumoase iar pe cele mai naspa sa le dam cat mai repede uitarii.
Mi'as dori ca de fiecare data cand intrati pe blogul meu si vedeti aceasta poza cu un pseudo-mascarici, sa zambiti, iar daca sunteti tristi sa deveniti macar pe jumatate la fel de fericiti pe cat am fost eu in ziua, ora, clipa aceea in care am facut poza.
Ganditi'va apoi ca ceea ce conteaza cu adevarat e sa fi alaturi de persoane dragi, de prieteni. Nu conteaza ca esti ud sau zgribulit (la propriu cum eram eu) sau la figurat atata timp cat oamenii cu care esti te fac sa zambesti, sa razi, intr'un cuvant, sa te simti bine.
Nu stiu cat de coerent am fost. Sper ca totusi mesajul, de fapt sentimentul meu sa fi fost transmis si mai ales receptionat cat mai bine, iar voi, dragii mei, sa il impartasiti pentru ca e foarte placut.

PS: Crazy people, i love you

UPdate: High-life inseamna sa fi o viata high [cu referire la poza ]

Un comentariu:

  1. Ba ce detenta ai sa fiu eu...e mai hazlie poza asta, dar cealalta era mult mai artistica, si pana una alta si fotografia e o arta...dar e funny si asa :))

    RăspundețiȘtergere