sâmbătă, 10 octombrie 2009

Little things that make you feel better

Saptamana asta, mai precis joi, am fost incercat de un sentiment de bucurie, de apartenenta la ceva. Am avut sentimentul ca am contribuit la ceva bun.
Ca sa fiu mai explicit, eu fac parte din CSE (clubul studentilor economisti, organizatie studenteasca care se ocupa de diferite proiecte sociale, traininguri ptr studenti, dar mai ales un loc in care se strang mai multi studenti care se distreaza si lucreaza impreuna). Sa va spun concret despre ceea ce m'a facut fericit. Joi am avut prima sedinta oficiala din noul an universitar, intalnire la care au participat si bobocii de anul acesta.
Primul motiv care m'a facut sa ma simt bine este faptul ca cei prezenti au fost mult mai multi decat ma asteptam eu personal. Asta inseamna ca mesajul nostru pe care l'am dat la festivitatea de deschidere a fost auzit si luat in considerare. Trebuie sa marturisesc ca si eu am participat la informarea studentilor despre existenta si activitatea clubului avand un speech, care nu mi'a iesit grozav (emotia vorbirii in fata a probabil o suta de studenti impreuna cu o cohorta de profesori...asta este: data viitoare va fi mai bine). Pe durata sedintei bobocii au fost suficient de rabdatori si au ascultat o serie de membrii importanti ai clubului, fiecare cu cate o povestioara interesanta. Apoi s'a incercat o interactiune cu ei printr'un joculet in care cei care doreau isi spuneau numele si ce le place sa faca iar alt student care avea aceiasi pasiune cu cel dinainte continua cu alt lucru care ii place.
Dar lucrul care m'a facut sa fiu cu adevarat mandru ca am participat la recrutarea bobocilor a fost faptul ca dupa sedinta am mers intr'un bar, pub, whatever, pentru un suc/bere. A fost minunat sa vad cum oameni pe care pana acum doua ore nu ii lega mai nimic au ajuns sa se cunoasca, sa povesteasca, sa rada, sa se simta bine impreuna.
Va pot da un exemplu concret care este relevant pentru aceasta idee pe care v'am prezentat'o pana acum. Inainte de sedinta am povestit cu un baiat care a venit singur la sedinta si care imi povestea ca este dintr'o zona destul de indepartata de Sibiu si ca ii este destul de greu la inceput pentru ca nu cunoaste multa lume. I'am spus ca clubul studentilor ar putea fi locul potrivit unde sa isi gaseasca prieteni. Si asa a si fost, pentru ca am urmarit in timp ce eram in acel bar ca si'a gasit parteneri/partenere de discutie si parea sa se simta destul de bine in mijlocul lor iar la sfarsit a plecat impreuna cu mai multi spre camin, acolo unde locuia.
Acesta este spiritul pe care il promoveaza clubul acesta, un club mic, pe care nici eu nu l'am inteles prea bine pana nu am decis sa fiu mai implicat. Doar luand parte la actiuni am reusit sa simt cu adevarat ca apartin de el si doar asa am reusit sa ma bucur la sfarsitul unui proiect pentru ca am adus si eu ceva ajutor, oricat de mic, pentru ca acesta sa fie realizat.
Se pare ca lucrurile marunte si care unora nu li se par prea importante ma fac pe mine fericit. E bine sa ne aducem aminte din cand in cand de acest fapt, preluat si de CSE, ca "Adevarata avere nu sunt banii, ci prietenii" si as putea adauga nu neaparat prietenii, ci prietenia ca relatie intre oameni. Pe mine m'a bucurat extraordinar de mult ca am vazut, am simtit in aer cum se creeaza legaturi de prietenie, in acea camera de bar suprapopulata.
In acea zi de joi, supraincarcata cu seminarii, cursuri si tot felul de activitati, am ajuns acasa obosit fizic dar aveam o energie pozitiva si un sentiment de multumire.

Stiu ca probabil v'ati fi asteptat ca dupa atata timp sa scriu ceva "ca sa ne mai radem" dar asta am simtit'o si am vrut sa o scriu pentru mine mai ales, sa o pot citi peste timp si sa imi aduc aminte cu placere de aceste zile minunate.

PS: Sa incercam sa facem lucruri bune !
Thank you :*

2 comentarii:

  1. Foarte inspirational si motivant!
    Chiar se puteau vedea legaturile formandu-se joi seara,toti erau cu zambetul pe buze si ascultau concentrati la experientele sau impresiile impartasite de cei de la masa.
    Da chiar...mi se pare foarte interesant cum te simti mai implinit dupa ce socializezi si cunosti persoane cu adevarat interesante,cum avem nevoie sa formam noi legaturi sa ne relationam cum ai spus tu intre noi.Cred ca motivul e ca asa crestem.
    Foarte tare ce ai scris si inca odata inspirational:D

    Dobritoiu Stefan Andrei( Tzoyu)

    RăspundețiȘtergere
  2. thank you! de cate ori stau si ma gandesc la ceea ce ai scris, realizez ca tot ceea ce facem nu e in zadar...pacat ca sunt foarte putini cei care si-au dat seama de acest lucru....felicitari....si la cat mai multe activitati si cati mai multi prieteni..CSE...

    RăspundețiȘtergere