miercuri, 25 martie 2009

Jesuse....in ce lume traim Part 2

Traiesc un deja vu.
Aceiasi emisiune, a doua zi, aceiasi invitati.

O s'o iau razna...

Nu ma mai ajuta "nervii capului" sa mai scriu ceva despre asta, doar am vrut sa va aduc la cunostinta voua, oamenilor normali (categorie din care ma exclud, se pare) care nu se uita in doua zile, consecutiv la emisiunea lui capatos, ca in aceasta "frumoasa" emisiune regasim aceiasi invitati care se cearta pe acelasi subiect.

Eu nu mai inteleg nimic. Nici macar pe mine nu ma inteleg de ce ma uit la asa ceva. Ba da, stiu de ce ma uit. Sunt un observator al mediei din Romania care trebuie sa se informeze inainte de a scrie sau de a'si expune o parere. ;) Hai ca m'am scos frumos :))))

Breaking news: Nikita: "esti un labagiu", "cine mortii ma'tii esti tu??", spuse live la cea mai urmarita emisiune din Romania la aceasta ora.

Whatever.

PS: Apucati'va ba de muncaa baaa, apucati'va de munca si nu mai visati idei. ;)

Un comentariu:

  1. 2 copii intr-un sat anonim din pustietatea romaniei. x si y, departe de coldplay .. :-j.

    x: hai! hai! ne jucam de-a capatos!
    y: daaaaa! dar eu sunt nikita de data asta [-(
    x: tu?! tu esti un labagiu mah!
    y: dar cine mortii matii esti tu? (that is the question :> as shakespeare said)

    mi se face foame ...

    RăspundețiȘtergere