joi, 12 februarie 2009

De ce mi'am facut blog??

De ce mi'am facut blog?? Hmm, nu am gasit inca un raspuns, sa fie oare din plictiseala, ca asa e "la moda" sau pur si simplu sa imi creez un mediu in care sa imi exprimi frustrarile, bucuriile, idealurile si deziluziile, cu sansa ca altcineva sa imi citeasca post'urile si sa fie evetual de acord cu punctul meu de vedere sau din contra sa ma injure atunci cand considera ca gresesc.
Cred ca va mai trece multa apa pe Dunare pana cand o sa imi citeasca cineva ideile insa eu o sa continui sa scriu, atunci cand nu voi avea un lucru mai bun de facut.
Poate acest blog ma va ajuta sa imi aduc aminte de cum gandeam sau ce probleme aveam cu ceva timp in urma. Poate acestea ma vor amuza sau poate vor fi doar niste amintiri.
Sper ca in viitor sa pot scrie mai bine, mai atractiv pentru potentialii cititori si niste idei ceva mai originale. Pentru asta mai trebuie sa invat anumite smecherii de pe la alti "blogerasi", unii mai adevarati decat mine.
PS: primul om care intra pe blogul acesta si citeste macar unul dintre post'uri primeste un add pe yahoo messenger =))) :)))
Doresc sa multumesc Academiei, producatorului, fanilor, lui Dumnezeu, lu' tanti Nutzi care a vorbit frumos cu mine cand eram mic, vecinei de la 2, lui Blacky, parintilor, familiei, Mtv-ului si postului de televiziune DD Tv. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu