joi, 19 februarie 2009

Premiul Nobel pentru economie acordat lui...Adrian Copilu' Minune mancati'as

Ceva m'a uimit acum cateva zile cand am auzit maneaua Copilului Minune (sau Adi De Vito cum isi zice el mai nou).
Sa va spun despre ce e vorba: o melodie de'a lui Adrian Minune se numeste : Am un milion si'l dau la lautari. Pentru cei care nu stiu versurile mirobolante o sa le scriu aici, asa ca tineti'va bine k e nebunie de teorie:

"Nu sunt mare sef, nu sunt barosan
Nu's stapanul lumii si nici nr. 1
Am un milion si'l dau la lautari
Chiar de plec acasa fara nici un ban
Milionul meu face cat zece
Fiindca'l dau din stima si modestie"

Si acum filozofia: va dati seama cum statea micutul si se gandea asa la solutie pentru criza (pentru ca se pare ca a si anticipat criza economica :-O ). Asadar ce sa fac eu ca sa fac mai multi bani?? Sa incerc sa intru pe o nisa pe care alti manelisti nu au incercat'o pana acum, adica sa cant despre oamenii obisnuiti care dau bani lautarilor. Restul manelistilor canta despre cat de smecher sunt eu, cati bani am eu, cum ii sparg eu pe "alcoale" si femei.
Va dati seama ca la un chef cu lautari sunt, sa zicem, 2 oameni bogati si 50 de oameni normali, medium class. Deci, ceilalti castiga cate 10 milioane de la cei doi bogati iar ACM castiga cate un milion de la fiecare om mai sarac. => ceilalti manelisti: 20 milioane (neimpozabili, dupa cum stim) iar ACM castiga 50 milioane (la fel de neimpozabili). ACM castiga astfel cu 30 de milioane in plus fata de ceilalti manelisti. Acest lucru ma determina sa afirm ca ACM este un genial om de afaceri in timp ce ceilalti sunt doar lautari.

Nota autorului:

1. ACM a crescut in ochii mei pentru aceasta desteapta smecherie
2. sa nu incepeti cu intrebari de genul: "wow, te'ai gandit mult la asta", pentru ca raspunsul este NU, am avut pur si simplu o revelatie pe moment.
3. nu sunt cocalar.
4. sunt auto-intitulat campion al teoriilor de 2 lei ;)
5. il propun pe ACM pe postul de prim-ministru al Romaniei pentru ca a gasit solutii mai bune la criza decat alt micut, care este actualul prim-ministru
6. sa nu faceti ca mine, sa va ganditi la orice kkt ca la o mare filozofie, sa nu cautati mereu explicatii logice pentru actiunile cuiva, in afara de ale voastre

Have a nice life...o meritati :D

4 comentarii:

  1. aici tzin sa te contrazic iarasi .. melodia lu asta micu a aparut prin 2002 cand nici vorba de "criza financiara"
    PS. iti "multumesc" ca mi-ai sters postul precedent ! Denota "tarie" de caracter, "demnitate" si ce mai vrei tu
    ___________________________
    Just an annonim in BlogRoll

    RăspundețiȘtergere
  2. imi cer iertare nu vazusem ca am postat la un articol mai veci ( vezi PS. ) GL in continuare
    ___________________________
    Just an annonim in BlogRoll

    RăspundețiȘtergere
  3. phuu...
    cata imaginatie
    imaginatie bolnava
    ;;)
    ce sa mai...
    numa la asta nu m-am gandit
    dak l-am auzit p ala micu' cantand :p
    iar te dai destept :))
    ii bun asa ;;)
    tz0oK ... (Adry) ...

    RăspundețiȘtergere
  4. ff funny:)) constatarea...ai viziune economica in cam orice cacat...de apreciat,cred:D

    Tzoyu

    RăspundețiȘtergere